Hanna Misiewicz

Specjalizacja:

• Uroginekologia kobiet
  • Badanie USG powłok brzusznych
  • Terapia/trening medyczny kobiet w ciąży i po porodzie

Twoja specjalistka od Fizjoterapii Urologicznej

Hanna Misiewicz, certyfikowana terapeutka uroginekologiczna. W 2012 roku ukończyła studia na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu uzyskując tytuł magistra. Od czasu studiów pracuje zawodowo o nieustannie poszerza swoją wiedzę i kompetencje biorąc udział w licznych kursach, warsztatach oraz kongresach.

W ostatnich latach rozwija się głównie w dziedzinie fizjoterapii uroginekologicznej. W pracy obejmuje opieką przede wszystkim kobiety, na każdym etapie życia. Dba o dobre samopoczucie pań w ciąży, przygotowuje je do porodu, pomaga w powrocie do formy i pełnej sprawności już po.

Zajmuje się terapią rozejścia mięśni prostych brzucha, terapią blizn, m.in. po cesarskim cięciu, episjotomii czy innych zabiegach ginekologicznych. Poza okresem okołoporodowym wspiera Panie w dolegliwościach bólowych miednicy mniejszej oraz dysfunkcjach dna miednicy: w nietrzymaniu moczu, pęcherzu nadaktywnym, endometriozie, bolesnym współżyciu, bolesnych miesiączkach.

Nie czekaj, aż ból zdominuje Twoje życie. Skorzystaj z unikalnych umiejętności Hanny Misiewicz, aby wrócić do zdrowia i cieszyć się aktywnością na co dzień.

Dobre samopoczucie pacjentek oraz szerzenie świadomości na temat zdrowia kobiecego jest dla niej priorytetem. Prywatnie mama dwójki, entuzjastka aktywności na świeżym powietrzu oraz rękodzieła.

Ukończone kursy:

• Kiedy seks boli – bolesne współżycie – dyspareunia, vulvodynia, vestibulodynia, waginizm – kompleksowa fizjoterapia – warsztaty (I 2020)
  • Rozstęp mięśnia prostego brzucha – terapia kompleksowa (X 2019; Movuto)
  • Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej (VII 2019; Fundacja Promyk Słońca)
  • Terapia okołoporodowa w modelu holistycznym (II-III 2019; Spasja)
  • Skoliozy- diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne (XI 2018; Movuto)
  • Kompleksowa terapia blizny (XII 2017; Rehakursy)
  • Taping dla kobiet w ciąży (warsztaty: VII 2017; MK Medica)
  • Elementy metody Pilates w rehabilitacji (X 2016; MK Medica)
  • Kurs instruktorski masażu Shantala (VIII 2016; Fundacja Promyk Słońca)
  • Gimnastyka dla kobiet w ciąży (XI 2015; MK Medica)
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego – moduł D (2014; BMK)