TERMOTERAPIA Z JEDNOCZESNYM WYKORZYSTANIEM UCISKOWEJ TERAPII KOMPRESYJNEJ

ZAMAR zc3 umożliwia TERAPIę CIEPŁEM i zimnem Z JEDNOCZESNYM WYKORZYSTANIEM UCISKOWEJ TERAPII KOMPRESYJNEJ.

Termoterapia to metoda leczenia różnych dolegliwości bólowych w każdej kończynie oraz na korpusie lub plecach. Umożliwia ją Zamar Z-Duo, Urządzenie to jest urządzeniem medycznym a dzięki swojej wielofunkcyjność wykorzystywane jest podczas rekonwalescencji, przeznaczone głównie dla użytkowników profesjonalnych, zajmujących się sportem, fizjoterapeutów oraz dla klinik ortopedycznych

Dlaczego warto wdrożyć terapię Zamar ZC3 w program leczenia?

1. Niezależnie do tego, czy jesteś zawodowym sportowcem, czy przeszedłeś operację ortopedyczną, na pewno zależy Ci na jak najszybszym powrocie do zdrowia. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku kluczową rolę w procesie regeneracji odgrywa terapia oraz Twoje zaangażowanie w proces rehabilitacji

2.Technologia terapeutyczna ZAMAR ZC3 pomaga przyspieszyć naturalne procesy regeneracyjne i tym samym pomaga wrócić do pełnej formy. Jednocześnie umożliwia również ograniczenie stosowania leków przeciwbólowych, zmniejsza ból i obrzęki, zwiększa zakres ruchu po operacji. Jak dowiodły badania, aparat do jest także najbardziej skuteczną, formą chłodzenia i kompresji z protokołu pourazowego RICE (Rest-Ice-Compression-Elevation). Testy kliniczne wykazały, że regularne stosowanie terapii podczas okresu rekonwalescencji, znacząco przyspieszyło powrót do zdrowia.

3. ZAMAR ZC3 daje możliwość zastosowania terapii dostosowanej indywidualnie z uwzględnieniem kontuzji, urazu lub problemu bólowego pacjenta. Możemy wykorzystać:

• terapię zimnem bez użycia lodu,
  • terapię ciepłem,
  • terapię szybki kontrast (przemiennie ciepło i zimno),
  • przerywaną kompresyjną terapię uciskową
  • terapię przemiennie ciepło i zimno z przerywaną kompresją uciskową

Jakie zalety daje jednoczesne stosowanie terapii zimnem i terapii uciskowej?

1. Połączenie aktywnej kompresji i jednoczesnej terapii zimnem umożliwia szybsze, dłuższe i bardziej dogłębne chłodzenie. Anatomicznie dopasowane mankiety dokładnie obejmują powierzchnię leczonego obszaru.

2. Zamar może być używany zarówno przez lekarzy w klinice lub szpitalu, do leczenia wielu różnych urazów i schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego.

Aparat do termoterapii i terapii uciskowej to doskonałe urządzenie dla fizjoterapeutów, lekarzy ortopedów, trenerów, sportowców zawodowych, osób aktywnych fizycznie w okresach wzmożonych treningów, pacjentów po operacjach ortopedycznych i podczas rehabilitacji

JAkie efakty daje zastosowanie trapii Zamar z3 duo?

• Zmniejsza ból, skurcze mięśni, obrzęk
  • Stymuluje gojenie się tkanek
  • Zmniejsza aktywność metaboliczną i zapotrzebowanie komórek na tlen,
  • Naśladuje skurcze mięśni, dzięki czemu łagodzi obrzęk w uszkodzonym miejscu
  • Zwiększa przepływ krwi i dostarczenie tlenu do miejsca urazu
  • Wpływa optymalnie na drenaż limfatyczny
  • W wyniku nasilenia procesów regeneracyjnych poprawia zakres ruchu u pacjentów po operacji takich jak np. rekonstrukcja ACL.
  • Zmniejsza zapotrzebowanie na leki przeciwbólowe po operacjacjach np. po rekonstrukcji ACL